Artykuły i poradniki Event Biznes:
Na co warto zwrócić uwagę przy organizacji konferencji?
WH
Kilka słów:
Konferencja to niezwykle istotne wydarzenie dla firmy, podczas którego bardzo często nawiązują się nowe kontakty, rodzą pomysły, zawiązują współprace. Ważne jest, by od strony organizacyjnej konferencja była doskonale przemyślana.
Spotkanie branży eventowej w Digital Knowledge Village
Centrum konferencyjne Digital Knowledge Village
Kilka słów:
Za nami wyjątkowe wydarzenie, zorganizowane specjalnie z myślą o branży eventowej w Polsce. IV edycja konferencji skutecznego eventu Event Biznes odbyła się 7 listopada br. w centrum targowo-konferencyjnym Digital Knowledge Village w Warszawie.
Event biznesowy na miarę XXI wieku – atrakcyjne sposoby organizacji spotkań firmowych
Browar Lubicz
Kilka słów:
Organizacja spotkań firmowych to jedno z największych wyzwań, jakie stoją przed pracodawcą. Dawno już minęły czasy, kiedy to pracownicy firmy spotykali się w skromnej restauracji, a prezentacje dotyczące dotychczasowych osiągnięć, kolejnych projektów i wdrażanych innowacji przekazywane były na niewyraźnych kserokopiach.
Strona: 1